piątek, 18 marca 2016

Organizacja biurka / Craft desk organization

W pierwszym poście pokażę Wam organizację mojej małej, kreatywnej przestrzeni. Zdradzę Wam w sekrecie, że marzy mi się osobny craftowy warsztat, ale biurko na razie musi mi wystarczyć ;)

...............................................

The first post is about my craft desk organization. Let me tell you a secret that I dream of my own craft workshop, but I like my little desk ;)


Organizer na kosmetyki przydał się do nici ;) /
Make-up organiser as a sewing thread organiser ;)


Pojemniki na koraliki i guziki. /
My containers for buttons & beads.



Filc, który chcę mieć akurat pod ręką trzymam w tackach na dokumenty, reszta jest schowana w kartonowych pudełkach i na półkach. /
The felt that I need actually I hold on letter tray, for the rest use a rack or big boxes.










Kaktus mój igielnik :) / 
My felt cactus pincushion ;)



I Felt ! 

4 komentarze:

  1. Piękny warsztacik! Ja też marzę o kąciku warsztaciku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zorganizowany kącik:) Długo potrafisz zachować taki porządek?
    Bo u mnie nigdy nie trwa to długo :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie jak kończę pracę muszę sprzątnąć mój artystyczny nieład ;)

      Usuń